Bijna!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Benno & Jamy-Lee Werdekker - WaarBenJij.nu Bijna!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Benno & Jamy-Lee Werdekker - WaarBenJij.nu

Bijna!!

Door: Jamy

Blijf op de hoogte en volg Benno & Jamy-Lee

02 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

Ja het is BIJNA zover!! Nog maar 3 nachtjes slapen en dan vertrekken we naar het verre Singapore. Alle voorbereidingen zijn gedaan: vaccinaties hebben we gehad, malaria pillen zijn in huis, de lonely planets zijn gelezen, hotel in Singapore is geboekt, rugzak ligt klaar. Nu alleen nog aftellen naar donderdag 17.55uur en dan is het echt zover!! Dan vertrekt ons vliegtuig vanaf schiphol en begint onze reis echt. Onze families hebben ongeveer drie touring bussen gehuurd zodat ze ons met z'n allen kunnen uitzwaaien (nou ja uitzwaaien.. opa zegt dat ze gewoon graag zeker willen weten dat we in het vliegtuig zitten en zijn vertrokken :p). Vooral als ik aan het afscheid denk beginnen de zenuwen echt toe te slaan (bij mij dan Benno zegt dat er bij hem niks aan de hand is.. ja ja ik geloof er helemaal niks van..). Na het grootse afscheid vertrekken we eerst met het vliegtuig naar Londen en vanaf daar naar Singapore We komen vrijdag 6 januari daar aan. We hebben iniedergeval voor twee nachtjes alvast een hotel geboekt. Zoals het er nu uitziet zullen we daar waarschijnlijk 3 a 4 dagen blijven. Daarna vliegen we naar Indonesie (Benno's plan) of we vertrekken met de trein naar Maleisie (Jamy's plan)... Onze reis kan dus nog alle kanten op zoals jullie zien. Maar daar houden we jullie zeker van op de hoogte!!

XXXXX Jamy

  • 02 Januari 2012 - 12:04

    Hanneke Hassing:

    Jullie heel veel plezier en geniet nog van de laatste paar daagjes met je familie
    Hele fijne reis


  • 02 Januari 2012 - 12:51

    Niké:

    Nou schoonzus.. wij gaan jullie heel erg missen. x Niké en je broer

  • 02 Januari 2012 - 15:29

    Michelle:

    Heel veel plezier samen!! Geniet er lekker van! Ik ga al je verhalen volgen!

    Xx Michelle

  • 02 Januari 2012 - 20:28

    Anja:

    Ik heb niet echt afscheid van je genomen, ga ik ook niet doen want ik zie je na je reis weer gewoon terug
    Ik heb je niet uitgezwaaid, want ik zat niet in 1 van de 3 toeringbussen, geeft niet Ik weet nl dat er een geweldige meid met haar vriend een droom gaat waar maken heel ver weg Lieve schat geniet met volle teugen, heb af en toe een beetje heimwee, dan weet ik dat je ook van Nederland houdt en weer gewoon over een aantal maanden terug komt Liefs Anja, ja natuurlijk van DAS.

  • 03 Januari 2012 - 08:37

    Astrid:

    lieve jama en benno

    een hele goede reis we gaan jullie missen,we zullen jullie volgen
    heeeeeel veel plezier.
    groetjes piet astrid rubinho en marisha

  • 03 Januari 2012 - 11:08

    Eefke:

    Lieve Jamma, mijn lievelings-Amsterdammer!! Wat heb je een leuk verhaaltje geschreven :) Hopelijk krijg je straks de gelegenheid dat vaker te doen, zodat ik kan lezen wat jullie voor moois beleven! :) Schat, ik ben heel erg trots op je dat je dit gaat doen en ik wens je alle plezier van de wereld op je ontzettend gave trip. Pas je goed op jezelf?? Ik ga NIET zeggen dat ik je ga missen.. ik ga het NIET zeggen...

    Ik ga je missen!! Maar dat maakt niet uit.., want je komt gewoon lekker weer terug :D Liefs ook aan Benno X

  • 03 Januari 2012 - 13:00

    Piet:

    Astrid is me net te snel af ge weest maar begrijp dat ik jullie heel erg zal missen en Benno wees heel goed voor me buurmeisie!! en Jamy als je last van hem heb mag je slaan!

  • 03 Januari 2012 - 16:20

    Aafje Huijsman:

    Hey lieve Jamy, (en Benno)
    Allereerst nog de beste wensen voor een goed en gezond 2012. En wat een leuk en spannend begin voor jullie samen!
    Ik ga jullie goed volgen en zal je ook op de hoogte houden van het wel en wee bij DAS.
    Doe voorzichtig en hele goede reis.
    xx
    Aaf

  • 03 Januari 2012 - 23:05

    Eva:

    Aahh spannend!

  • 04 Januari 2012 - 23:03

    Joop:

    hele goeie reis toegewenst en we horen van jullie

  • 06 Januari 2012 - 14:47

    Betsy:

    hai jam en ben, Odet en ik waren blij met jullie berichtje dat jullie veilig zijn aangekomen,rust een beetje uit,en heel veel plezier dikke kus en een knuffel van betsy

  • 06 Januari 2012 - 15:07

    Benno & Jamy-Lee Werdekker:

    Hoi Jam en Ben, ik weet niet of ik het goed gedaan heb[de fotos]maar jam je weet ,ik ben hier niet goed in.
    Dikke kus betsy

  • 06 Januari 2012 - 15:08

    Marianne Volkers:

    Heel veel plezier gewenst jullie, wees voorzichtig. XXX

  • 06 Januari 2012 - 15:13

    Karin Rem / DAS:

    Hi Jamy Lee en Benno natuurlijk
    ik heb je helaas geen goede reis kunnen wensen, maar ik weet zeker dat jullie een topreis gaan beleven, en ik en de andere collega's gaan jullie zeker volgen natuurlijk !!
    een toptijd, en hou ons op de hoogte!!

    Gr Karin Rem

  • 06 Januari 2012 - 21:15

    Mittchell:

    hele fijne vakantie

  • 06 Januari 2012 - 22:18

    Nick:

    Hey Jam ;) Wat is je e-mail adres? Dan kan ik je die adressen van Singapore en Indonesie sturen. (meisje uit Sgp had zelfs aangeboden om als gids julie rond te leiden ;)

    Hoop dat alles goed gaat daar x.

  • 07 Januari 2012 - 14:12

    Opa En Oma:

    Jullie zijn pas 2 dagen weg en we missen jullie nu al,nee hoor geintje,een hele leuke,fijne,vakantie,en ik moet van oma zeggen dat je een jankk.. bent.
    groetjes uit het bejaarden tehuis,cremerplein13

  • 10 Januari 2012 - 16:46

    Opa Oma:

    Hallo Benno en Lee Wy hopen dat jully het HEEEEEEEL erg leuk hebben en veel plezier en kyk goed uit veel groeten van opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Benno & Jamy-Lee

Actief sinds 14 Nov. 2011
Verslag gelezen: 768
Totaal aantal bezoekers 30355

Voorgaande reizen:

05 Januari 2012 - 12 April 2012

Onze eerste grote reis!!!

Landen bezocht: