Het eerste Eiland ! - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Benno & Jamy-Lee Werdekker - WaarBenJij.nu Het eerste Eiland ! - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Benno & Jamy-Lee Werdekker - WaarBenJij.nu

Het eerste Eiland !

Door: Benno

Blijf op de hoogte en volg Benno & Jamy-Lee

14 Januari 2012 | Indonesië, Medan

hee allemaal eindelijk zet benno er wat op maar dat hadden jullie wel door zekker aangezien er geen spel fouten in de vorige verhallen zaten en natuurlijk ook aan de groten lappen texst die bij jammy uit haar hooft komen toen toch zijn we eindelijk aan gekomen op het eerste eiland: pulau weh na dus die lange busrijs die ons recht door de jugle reed die zo heen en weer ging dat ik nog geen eens kon plassen toen nog een klein boot reis en toen waren er er zijn niet zo veel stranden hier maar is wel erg mooi er is niet zo veel te doen het is echt een eiland om tot rust te komen hoe wel jammy daar nog wel eens moeiten mee heeft de malaria pillen komen me keel uit ik ben in de ochten vaak om 5 uur al op en zie de zon op komen jammy is daar niet zo blij mee westers eten is hier ver te zoeken net als engels sprekenden mensen dus we moeten het doen met nasi nasi nasi met alles ......en met handen en voeten praten maar het is wel goed te doen we zitten lekker aan het strand in een van de duurdere resorts natuurlijk weegt dat nix op tegen de prijsen die we gewend zijn we hebben nog niet gesnorkeld of gedoken er zijn geen walvis haaien ...... wat ik natuurlijk erg jammer vind als we geluk hebben kunnen we wel andere leuken dingen zien we zijn hier nog niet zo lang maar hebben al wel het hele eiland gezien daarom zijn we van plan niet zo lang meer te blijfen we weten allen nog niet waar we heen gaan voor de rest is alles goed alleen de bijwerkingen van de malaria mogen wat minder voor de rest vaald het wel mee ik hoop dat jullie het ook in het kouden nederland een beetje lekker hebben wij zijn hier echt brad pitt en angelina jolie iedereen wil met ons op de foto en kijken ons na waar op ik een tijd je moet terug staren voor dat ze weg kijken heel veel moslims op het eiland wat we niet hebben verwacht de meeste gebouwen die je hier tegen komt zijn moskees voor de rest prima mag iets mee civilised voor mij maar dit is ook leuk voor een keer fotos gaat beetje moelijk vanwegen de slechte pc hier ! nu loop hij bvoorbeeld ook vast we zij een beetje aant zwemmen en aant voorberijden op de volgende groten stad die zijn hier zo intens niet voor te stellen vies druk grouw maar kan wel ergens tegen jammy heeft alleen moeiten met de bedelaars maar ik hou haar in touw we zetten fotos er op zodra we een degenlijke pc tegen komen dus jullie moeten nog ff wachten ook zit het hele eiland vol apen geiten en koeien die gewoon op de weg aant slapen zijn ben nog geen een keer gebeten door een mug omdat we aan zee een huisjes hebben en het vrij hard waait michien zet ik er nog een verhaltje op verder op de reis groetjes aan iedreen thuis

  • 14 Januari 2012 - 09:57

    Betsy:

    Hoi kids
    Goed gedaan Benno!Ben heel trots op je.
    Is het echt nodig die pillen,als er geen muggen zijn laat die pillen dan,je weet toch ,die malaria mug die zoemt anders.OHHHHHHHHH heerlijk een huisje op het strand,ik ga straks even op de kaart kijken waar jullie nu zijn.Alles hier prima,mitta zijn tas ga ik straks inpakken,die gaat zondag richting sneeuw,ik hoop dat alles daar goed gaat,je zal zien dat hij vast komt te zitten in de skilift[echt iets voor hem]Nigel is volgende week alleen hij heeft voor 1 week geen broers en zusje om hem heen,ik stuur hem naar Odet kan hij lekker in benno zijn kamer spelletjes doen[mis je je ps 3 een beetje benno]Nog heel veel plezier op het eiland en ik hoor wel van jullie waar de reis verder naar toe gaat,let goed op elkaar.
    Dikke kus betsy

  • 14 Januari 2012 - 10:39

    Betsy:

    Hai jam en benno hier nog even betsy kunnen jullie niet door naar de Adaman en Nicobar islands ziet er uit als het paradijs,weet niet of het te ver reizen is, op de kaart lijkt het dichtbij..[ik blijf bemoeizuchtig...al zitten jullie ...km ver]Heb nog even gekeken maar vanaf Banda aceh kan je vliegen naar Medan of Jakarta.
    Doe voorzichtig kijk goed uit,en Jam sta eens een keer Vroeg op en zie de zon op komen dikke knuffel betsy xxxx

  • 14 Januari 2012 - 11:11

    Romke:

    Eilanden zijn altijd goed! ;-) Veel plezier! x

  • 14 Januari 2012 - 19:42

    Astrid:

    Nou zo te lezen vermaken jullie je prima,ben stiekem toch wel een beetje jaloers. Heel veel plezier .

    Groetjes piet astrid rubinho en marisha uit een kouder wordend nederland

  • 14 Januari 2012 - 23:59

    Eef:

    Pakkende samenvatting Ben. Top. Zoals Romke al zei: eilanden zijn altijd goed!! (heb er enigszins ervaring mee..) Ik lees wel weer waar jullie de volgende keer uitkomen..Wat een rijkdom he? Zo even de wereld veroveren met zn tweetjes! You go for it! XXXX Eef

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Medan

Benno & Jamy-Lee

Actief sinds 14 Nov. 2011
Verslag gelezen: 451
Totaal aantal bezoekers 30353

Voorgaande reizen:

05 Januari 2012 - 12 April 2012

Onze eerste grote reis!!!

Landen bezocht: